Video Hitam Putih


Video hitam putih... sapa nak tengok ? tak kebulur nak tengok pelakun tua dengan nyonya jual kangkung... lain la kalau aku yang tampan lagi gagah nie belakon, sure pecah panggung !

Rakyat tak nak lagi disajikan dengan cerita-cerita bodoh... faham tak ? Rakyat sekarang sedang menunggu bila kenaikan harga minyak akan berlaku... malam ini kah ? minggu depan kah ? atau bulan depan ? atau selewat-lewatnya selepas mengundi ? Rakyat lebih cemas menunggu berita ini dari cerita dan lakun layar dari pengarah yang munafik. Rakyat tak nak dengar siapa menang siapa kalah ! yang rakyat nak tau Bila Harga Minyak akan Naik ? sebab Rakyat nak buat bajet..... ! Paham tak nie apa aku cakap nie.... ?!

Ini video video nie apa cerita nie ? lawak tau... lawak ! kau tau tak lawak ? Sekarang mana ada orang nak tengok movie hitam putih... ? pelakun pulak jenis nyonya jual kangkong, sapa nak tengok... ? Eey, dengar sini... filem hitam putih nie cuma laku zaman P.Ramlee jea tau ! kalau P.Ramlee hidup lagi dia pun tak hingin nak buat pilem itam putih macam korang bikin tue ? Bodoh jenis apa korang nie ? Bodoh murakab ker....? bodoh jenis yang bersusun-susun.... ? hahaha gelak aku

Cerita helikopter terhempas dan menyebabkan pilotnya terkorban bukan satu hiburan pada rakyat sebaliknya rakyat nak tahu apa macam dua olang telejun tingkap... ? lagi ada ka nomo tiga punya...?

Tiba-tiba aku rindu Altantuya... mana pegi budak tue haa... ?

Read more...
Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP