Tiada Kata Secantik Bahasa


TIADA KATA SECANTIK BAHASA Aku hanya boleh ketawa dan gelak jea... U all boleh lihat sendiri melalui gambar di atas tue. Nak buat komen silakan... 'METCAM-MATCAM BULI' komen anda boleh buat, tiada sebarang paksaan ! Jika u all nak sama-sama gelak ketawa pun no problem, itu hak anda... ! Tapi jika U'll nak menangis jangan libatkan aku, itu bukan masalah aku... yang aku tau aku nak bergumbira sahaja !
TIADA KATA SECANTIK BAHASA ini bukan lagu bukan jugak puisi terpulang pada korangla nak tafsir bagaimana... ? aku tetap dengan cara aku... he he he gelak, gelak dan gelak sesekali aku tertawa... ! Ha ha ha. TIADA KATA SECANTIK BAHASA itu saja yang aku boleh kata... -------------------------------------------------------------------
RAWATAN TRADISIONAL
ini minyak gusuk metcam matcam buli baek :
lumpu
lukak gatar-gatar gigitan han jing
ta patuk ular
parampuan habis baranak

kenna ratsun

mati putcuk

salain dari ini sakit buli hubungi=N= TL=016-8153 526 P- Kadil
kaciwa sakit malawan ubat... ada sabab niya !

TIADA KATA SECANTIK BAHASA ha ha ha..... !

8 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Mek Norfa 28 March 2011 at 09:41  

matcam2.. ada..haha nak beli ubat apa tu pak sheikh?

Kamsiah 28 March 2011 at 09:53  

haha sheikh....sah2 fail paper BM...

Park Young Shake 28 March 2011 at 10:00  

As salam Kamsiah...

Kertas BM saaya cemerlang sepanjang Hayat oooo....

Tq aaa add to Fb !

Park Young Shake 28 March 2011 at 10:01  

Mek Nor....

Nak ubat lemah tenaga syahdu... ada ?

saljurindu 28 March 2011 at 13:04  

metcam matcam..... hahahahaha... comfirm org tua2.... huhuhuhu

Afida Anuar 28 March 2011 at 21:36  

matcham matcham pak shake ni..

kehkehkeh..terguling2 saya baca...heh

Cahaya hidup 7 April 2011 at 11:59  

g cari ubat gagah ke...hik,hik

aliadijamina 14 April 2011 at 22:02  

Hahahahaha..., lawak-lawak.., kenna rasuun.., ta patuk ular, siap yang patuk siapa..., adeh jap nak pi guling2 jap...,
muahahahahaha...

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP