Memang Payah Bercakap Dengan Orang pekak



Aku gelak... memang aku gelak ! lain yang di tanya lain yang dijawab.
Orang kata bercerai dia kata..
Abu kenapa kau nak pergi sampai Gunung Jerai nie buat apaa ? hutan hutan...

Siti mintak saya nak jadi pelayan.. saya tak bagi...
Dia jawab..... Abu kau bukan tak tau abu... rumah aku nie jauh dari tepi laut kalau dekat senangggg....
senang apa bang... ?
Jadi nelayan.....

Orang cakap pelayan dia cakap nelayan... hahaha
Asal aku cakap semua tak kena semua salah salah salah....
Memang salah la bang.... lain di soal lain yang dijawab...
Astaghfirullahhaladzim... Siti tue ikut Ahmad Nawab ?

hahaha hahaha aku gelak lagi.... hahahaha

4 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Ietams 28 January 2011 at 13:28  

part ni memang kelakar

aidah 28 January 2011 at 13:41  

tu pasal lah kalau nak bercakap dengan orang pekak kena guna bahasa isyarat.

Kamsiah 28 January 2011 at 15:40  

hehe...sabo ajalah...apsal ada istilah pekak badak..badak tu pekak ke apa?

Cendana Kasih 1 February 2011 at 10:42  

Dah tau dia pekak, dok cakap gak sapa suruh...buat sakit ati jer.. baik ler guna sms ker, email ker..

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP