Lagi pasal Hari Bapak


Aku x tau apa pun pasal hari bapak...bahkan aku macam x terasa pun adanya hari bapak...bagi aku x glamour sangat la berbanding hari Ibu, maklum la nama pun IBU tentula besar, peranannya pun besar ibu la katakan....

misalnya ibu negara,ibu gamat,ibu roti,ibu ayam macam macam ibu la lagi... menunjukan besarnya ibu dan peranannya... tapi kalau hari bapak nie apa ker benda? keluar pagi balik petang carix duit tue jea ker...? macam BAPAK AYAM !

LaughingLaughingLaughing hehe

Read more...

Apa Hebatnya Korang Hinggakan Laki Korang Sayang Sangat ?


OK ! kali nie aku nak tanya korang, apa yang korang rasa spesel sangat pada diri korang hingakan laki korang sayang banget pada korang ?

**Adaker kerana korang pandai sangat masak, daripada laki yang dulunya kurus keding masa mula mula kawin dulu sekang nie dah boroy macam lori bancuh simen ?

**Adaker pada pandangan dia korang jenis bini yang bijak atau berhemah ketika berbelanja ? contohnya kalau pegi Tesco korang boleh tarik lima bijik troli tanpa bantuan laki... eeeeesi sekehendak ati lima bijik troli tu sampai melempah lempah ! Sedang waktu yang sama laki korang masih mampu tersenyum ! hehee

**Adaker sebab korang tak pernah mintak kat laki korang shopping di POH KONG ?

**Adaker kerana laki korang selalu bawak korang pegi konset Jum Heboh tak pernah mis hingga korang anggap laki korang sayang bangart pada korang ?

**Adaker sebab laki korang tak pernah bising bila korang tenyeh kad kredit sampai tahap maksima ?

**Atau mungkinkah Power Dalaman korang masih ada uuumph ! sahingga korang mampu bikin adik setahun satu ? he he he....

Jika ada sebab sebab lain yang korang rasa kenapa laki korang sayang sangat kat korang boleh la bagi pendapat sikit... rasanya ramai yang nak tau cerita dari korang !

Walau camner sekali pun aku percaya laki korang sayang korang, kerana dia sorang laki yang baik, beriman, bertangungjawab dan macam macam ber lagi la....
Tapi korang kena awas jugak mana la tau, dia ada dunia baru...korang taukan maksud aku ?

Read more...
Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP