1Malaysian Islamic Fashion Festival

Korang fikir la habis-habis.... ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut berkata-kata jangan ingat nak melantak jea tapi... jika ada hati jangan biarkan hati itu MATI !

Hal gambar di atas terpulang la nak bangkang atau nak terima ?
tapi.... yang ini jangan berani nak bangkang iaitu Surah An-Nur ayat 31 kalau nak bangkang jugak, sila pindah dunia lain dan carix Tuhan lain jika ada... !

4 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

NcekYus 2 November 2010 at 12:05  

Lahanat betullah diorang ni, x ad pemikiran lgsung..otak udang..letak kat mana la gamaknye, tulah klu dah jahil pasal agama, bnd2 yg wajibpun jd x wajib. Panas hati plak...mcm na la bala x melanda dunia ni..hurm

Suzi 2 November 2010 at 16:33  

terkejut juga bila tgk gambar2 feksyen kat festival ni...

tak tahulah garis panduan apa yg diaorg pakai....

moga kita ambil iktibar.

Afida Anuar 2 November 2010 at 22:20  

Dah nampak terang-terangan dah dioarang ni mempermainkan kesucian agama Islam dan kalimah Muhammad...

Alhamdulillah, saya dengar banyak bantahan yang dibuat tentang festival fashion ni...

yang saya geramnya pak shake, ada sorang ulamak muda tu, pi bela penaung fashion festival ni...

sok2 bila jawab la kat akhirat, membela kemungkaran....

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP