Jangan Banyak Melantak di Hari Raya


Aku mintak banyak banyak mahap kat korang selama aku bergurau senda dengan korang may be ada yang ter kocik hati... Haku mintak mahap tujuh petala bumi hingga tujuh petala langit

Korang don'worry sebesarmana pun kalau korang ada silap dengan aku haku dah maap kan korang, kalau tak ada salah pun aku mahapkan jugak korang... aku jenis pemaap punya orang ! so... marilah kita bermaaf-maaf-fan !

Kalau korang ketagih sangat nak main mercun, main la sekehendak hati, main laaa... haku tak larang tapi kalau sampai putus nyawa itu bukan masalah aku ! hehehe dan pastinya aku tak sempat nak melawat sebab aku nak jalan-jalan rumah orang carix duit raya... ! hahahaa

Jangan banyak melantak di hari raya nie... dah la style bukak posa tak serupa nabi, masuk shawal pulak sumbat ketufat lomang rendang batang buruk sekehendak hati ! Ingat.. badan baru lepas servis...

4 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Afida Anuar 6 September 2010 at 21:48  

Melantak sate kat atas tu ok kan? errr..

selamat hari raya juga buat sheikh sekeluarga....

PS: sheikh,nak duit rya datang la rumah. Tahun ni bajet kasi 50 sen sorang..hahah

Kamsiah 7 September 2010 at 21:06  

salam sheikh..mana duit raya..?
jgn mkn byk sgt tau..kang bertambah boroi hehe

Qaseh 15 September 2010 at 10:01  

selamat hari raya Pak sheikh......

DUN Behrang 2020 17 September 2010 at 07:53  

Tak de la banyak mana...rasa setiap satu jer...errr...darab brp jenis makanan...darab semua rumah...darab brp hari....eh...tak banyak la...dun worry!

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP