Lagi pasal Hari Bapak


Aku x tau apa pun pasal hari bapak...bahkan aku macam x terasa pun adanya hari bapak...bagi aku x glamour sangat la berbanding hari Ibu, maklum la nama pun IBU tentula besar, peranannya pun besar ibu la katakan....

misalnya ibu negara,ibu gamat,ibu roti,ibu ayam macam macam ibu la lagi... menunjukan besarnya ibu dan peranannya... tapi kalau hari bapak nie apa ker benda? keluar pagi balik petang carix duit tue jea ker...? macam BAPAK AYAM !

LaughingLaughingLaughing hehe

2 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Lieya 23 June 2010 at 10:26  

Bapak pun memainkan peranan yg penting apee... ibu bapa, ke 2 2nya sama penting. Kalau xde salah sorang nie mane kan jadi generasi seterusnya. Maka hargailah bapa masing. :D

DUN Behrang 2020 3 July 2010 at 18:01  

Mmg tak dinafikan peranan ibu penting dan selalu disebut...tapi aku tetap bangga jadi bapak...sebab...best jadi bapak ni...

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP