Orang Pompuan Memandu Mesti nak Pakai Spek Hitam


Orang Pompuan Memandu Mesti nak Pakai Spek Hitam naper haa ? Ada ke sebab untuk melawa... atau sekali gus untuk menggoda lelaki macam aku? yang sememangnya mudah tergoda ! he he... Yang cun tu memang la cun.., yang kureng cun tu pun nampak jugakla kecunannya... cuma keta yang dipandu tu nampak lebih cun dari si pemandu. Bila berenti kat lampu isyarat pulak, serius jea pandang depan, macam la tak nampak aku yang duk perhati dia kat sebelah..., geram betul aku ! agaknya pasal aku bawak honda- cup, itu pasal dia tak pandang langsung kat aku, apa salahnya, pandangla sikit kan ? boleh aku jelir lidah ha ha !

Kalau yang bawak keta mewah tu, waa... bukan main lagi lagak. konon macam mak mak datin. la tue.., nampak terserlah sangatla konon... !(tah tah betul datin) tapi yang bawak keta cc 850 model tahun 90 nampak la jugak terserlahnya... tapi macam Mak Andam hehe !

Sebenarnya aku tak kisah sangat bila melihat pompuan pakai spek itam ketika memandu kenderaan, cuma sesekali hati tu terasa macam nak berkata... jangan jangan baru balik ataupun baru nak pergi mahkamah syariah ! hehehe maklum la kan ramai pompuan yang pakai spek itam bila hadir ke mahkamah korang tak kan tak perasan ker...? Eh aku nie dah terbabas dah nie mengutuk korang... sori sori ! he he

Jangan marah aaaa nanti lekas tua,
gurau-gurau jea boleh kan ! Sesungguhnya aku menulis bukan kerna nama tapi kerna sifat kasih pada sesama insan dan ingin menyatakan kasih sayang aku pada korang..... apa yang ada ini hanyalah satu kehidupan ! He he he he he he he he he he he he........ Ha ha ha !

17 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Tirana 30 April 2010 at 11:09  

Pakai spek hitam tu sebab tak tahan...matahari panas memancar..mata cepat berair...

Serius tu sebab nak fokus ke jalan raya. Lagi pun, islam tak galakkan p'an pandang lelaki dan lelaki pandang p'an yang halal kawin.. Nanti pandang-pandang, senyum-senyum..timbul penyakit lain dalam hati...hehehehe

~Eila @ Along~ 30 April 2010 at 12:06  

pakai spek sbb mata sensitif.. pakai lens kena cahaya matahari tak le sakit sangat mata..huhuhu

aidah 30 April 2010 at 13:02  

Salam Sheikh,

Akak tak pernah pakai spek hitam bila memandu, kecuali ketika huja terlalu lebat. Hah ada rahsia tau memandu sambil memakai cermin mata hitam ketika hujan lebat. Nak tahu cubalah.

ZARA 1 May 2010 at 00:59  

ahak. prmpuan sayang mata. spek hitam bukan lagi fashion tp keperluan utk mata. tapi pakai yg ade uv protector la jgn main pakai saja sbb nak nampak lawa semata2. lain dah niatnya tu. hehehe

Noorfa 3 May 2010 at 10:23  

pakai spek itam tu sbb nye:

1- jaga mata dr pancaran matahari
2- jaga mata dari memandang jejaka
disebelah sinun.hehe
3- nk cover mata yg bengkak
~baru pas gaduh ngn laki/bf~
4~ nk tunjuk spek itam brand mahal
~konon lah.nth2 belipasar
malam jer..haha~
5~ pakai spek itam baru lah rasa
konfident tu lebih sikit
6~ kalu duk sblh pak sheikh pakai
spek itam..leh jeling2 tgk
penyut pak sheikh~ hahahaha

Qaseh 3 May 2010 at 15:05  

gurau erk...
tapi tok sheikh...saya idak le pakai spek itam..
motip???...rabun lerr... spek yg ade pon kengkadang x nampak hik...
kalau nk pakai spek itam ade nk kuar sebelah tangan lagik..haih....

my little family 3 May 2010 at 16:53  

yea la, jgn la ckp lagu tu..MA pun pakai spek hitam gak..pakai spek hitam sbb MA alah pada silau.. kang x pasai2 xcident nanti.. dah la mlm xleh langsung bwk kheta..huhu

QuEeN Of 2 Heroes 5 May 2010 at 09:06  

salam kenal... :)
sy sama ngan Qaseh...rabun...hihi :p

aliadijamina 5 May 2010 at 13:01  

kalau drive motosikal atau basikal boleh pakai spek hitam tak ?
wahahahahha....

Noorma Ismail 9 May 2010 at 20:18  

kita plak? pakai spec itam sbb nk melawa...wakahkahkah... tu la sebab selalu langgar montot bas/lori..dh la rabun, tp sbb nk melawa...apa peduli...wakahkahkah....

tp kan, kalo seseorang pompuan tu bawak kete Wish ker, BMW ker. pakai spec pasar malam pun orang ingat mahal, tapi kalo ler bawak kancil, pakai spec mahal pun mesti orng ingat beli pasar malam..ye tak?? tapi kancil bukan sebarang kancil taw..kancil enjin turbo,,sapa ada brani nk race??

Roronoa Zoro 10 May 2010 at 22:06  

itu diaaa... kaum wanita sudah marah.. hahaha

FarhanaDr 12 May 2010 at 15:53  

Ouhhhh.. Seriously saye tak suke pakai spek hitam mase memandu.. Penah gak try, tapi tak smpi 10 minit saye cabut balik.. Mmg nampak stylo.. Hohoho.. Tapi macam ade sumthing mnganggu pemandangan.. Mgkn saye bukan pakai spek, so tak bese ade benda bertenggek kat mata dan hidung.. ekeke.. ;p

Sumijelly 12 May 2010 at 15:59  

x pernah nak dapat pakai spek itam...
sbb pakai spek yg x itam jer...hehehe

Sumijelly.com

Kamsiah 16 May 2010 at 09:56  

seseklai rembat jugak spek hitam,terutama masa panas..silau...

Lieya 18 May 2010 at 10:39  

Wahahahhaha... kan bagus pakai spek itam tu, mate terlindung dr sinar uv yg smakin mengganas skang nie. Bukan krn nak glemer tp pasal x tahan ngan pancaran matahari, silau dan PANCARAN SINARAN MATA SI LELAKI. Hahahahaha....

SERIUSSSS takde la sangat, tp sebenarnye pompuan malu bile ditengok dan direnung mcm nak kene makan. Kannnn kan kannn.... So nak cover malu tu buat la muke serius. Ngeeeeee

Colourful life 22 May 2010 at 13:02  

lelaki pun suka ja memandu pakai spek hitam..hehe

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP