Ostad Akhil Nak Saman Blogger


Ketar lutut woo bila dengar Ostad Akhil Baligh nak menyaman blogger yang mengutuk dia dan bini baru dia. Aku terus check artikel-artikel sebelum nie, kot-kot ada yang berbau kutukan terhadap dua makhluk nie. Rasanya aku memang tak kutuk langsung kat dua mempelai nie. Malah aku memuji Ostad kerana berkahwin cepat. Maklumlah ubat penawar bagi kenan sihir Waheeda hanya ada pada Ostad sorang jea... Jadi perkahwinan mungkin dipercepatkan agar Waheeda lebih cepat sembuh.

Aku tumpang gembira jea kerana Akhil Baligh dan Waheeda dapat berbuka dan bersahur bersama-sama. Kiranya untungla Ostad, sebab sekarang nie rasanya jarang dah outstation. boleh la tumpu masa sahur bersama bini baru. Tambah-tambah lagi bini muda yang cun melecun . Mungkin sempat bagi ubat penawar sihir Waheeda sebelum tamat waktu sahur.

Jadi kepada Ostad Akhil Baligh, janganla saman bloggers. Kami tak pernah mengutuk anda. Puji lagi ader. Kalau ada kutuk pun,tak kan kitorang nak mengaku... hehehe ! orang kata kutukan yang membina. Agar bahtera yang dilayari tak karam lagi.Masalahnya kalau korang yang karam aku yang lemas... tu yang aku tak nak tu ! Kalau kena saman pun,mana kami ada duit nak bayar. Apa kata kalau kami bloggers saman Ostad pulak beramai-ramai sebab kelentong kita worang idup-idup? Hehehe.

Sekali lagi buat Waheed dan Ostad, selamat berpuasa selamat berhari raya dan selamat berlaki bini. Hati-hati ketika memandu bini baru takut terbabas melanggar waktu subuh...hehehe maklumla nie kan di musim perayaan banyak juga yang teraccident errr... satu lagi jangan lupa pakai baju raya sedondon tau. Hehehe.

**tengah sayang giteww... bila ngata bini dia maknanya ngata ostadla jugak maknanya...kannn ? daging kurang, tulang lebih pon kata gevu... wanita solehah la giteww... meroyan pon ala gurau-gurau manja giteww ... aku tak kutuk taww... puji lagik nie...kannn ?

Ala, relaxla Ostad. Bulan posa ni, banyakkan ibadah. Mana tau,lepas posa rezeki mencurah-curah. Dah dapat bini baru tu, enjoy sakanlah. Jangan pikir pasal blogger macam kitorang ! Nak nyesal pown dah tak guna. Sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tak dapat aper !

**
Kepada Maiza... tak yah sakit kepala la dok memikir, jika rasa tak meriah bukak posa sorang sorang call jea la Pak Sheikh yea kita bukak posa kat Mesjid Besi jangan lupa bawak anak-anak sekali ! Ada no tepon Pak Sheikh kan ? make sure tiada papparazi yang ngikut Heheh

Read more...
Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP