Anita Sarawak dan Amalan Wuduknya

Ntah ape nak jadi la die nie, makin tua makin menakutkan...

Anita Sarawak nie macam takut tua kan ? Kalau tanya dia, camner dia boleh kekalkan kulit muka dia kekal cam anak daro agaknya dia mungkin jawab Berkat amalan berwuduk sejak jadi penyanyi..."

Pada aku bila usia dah lanjut kena la ade kodot-kodot skit kan ?...baru la mengikut hukum alam... ini tidak makin tua makin tegang. cemburu buta wooo warga-warga emas di luar sana jika tengok muka Anita Sarawak nie... jangankan warga emas, aku pun jeles... Pakai alat aper la agaknya dia tarik kulit muka dia tu ek... ?

Aku bab muka tak perlu nak tarix kasix tegang... setakat muka tegang bukan boleh berbuat banyakpun lagi pulak muka aku jenis muka manis, itu pun dah lebih dari cukup sebagai pakej pelengkap cuma perut aku nie jea... yang tinggi sikit kalaulah dapat tebang separuh banyak jugak seluar-seluar lama boleh pakai balik hehehe !

19 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Tirana 30 October 2009 at 11:02  

hehehe...nak tegangkan muka, buat pembedahan plastik, tak pun pakai botox tapi saya dua-dua pun tak buat..sebab tu muka dah berkedut agaknya..hehehe..

Sheikh, untuk turunkan perut tu kena kawal diet dan rajin ke gym. Tak ada jalan pintas..amik masa sikit..

atty's 30 October 2009 at 12:10  

fir ckp ..muka anita sarawak mcm hantu ..tu budak cakap .hehehehe

Kamsiah 30 October 2009 at 12:14  

ala org poket kembung sheikh...nak buat apa pun boleh..tak mcm kita,perut ja yg kembung hehe...
bkn susah nak tgk selebriti yg ubah muka tu...tgk style senyum dah tau dah...depa bkln boleh ketawa terbahak2 mcm kita...

pstt..saya nak ubah muka jadi mcm jesica alba la...

Qaseh 30 October 2009 at 14:57  

betoll tu...pak sheikh...
kalau dah tua..ade kedut2 sikit2...barunampak cantik dan hensem mengikut usia...
bila umur tua tapi kulit tegang2 cam pelik lak..kan..kan...

sharamli 30 October 2009 at 18:52  

tegang sgt mcm ni p0n xel0k jgk..hu3

Eifa Haris 31 October 2009 at 21:49  

wuduk tuh menyerikan wajah je..mne de tegang2 nih...dh smpai waktu kedut jgak...kite je yg tak reti nk bersyukur..mujur dapat kedut je..kalo tak dibaginyer kulit kat muke tuh cmne...bersyukurlah dgn ape yg ade...

kabussenja 31 October 2009 at 22:13  

selalu tegang gak, bertegang urat. hihihi...

~0~ 2 November 2009 at 09:39  

walau pun muka nya xberkedut...aku tetap seram dan geli tgk dia...

Solehah 2 November 2009 at 11:53  

hehe..langgar hukum alam..semua wanita pun takut rasanya muka berkedut..huhu..

DUN Behrang 2020 4 November 2009 at 12:31  

Betul la kata Kak Nita tu (kataku bersangka baik...hehehe)

Cakap tak semestinya amal...pasal perut tu, ada gak ppuan yg suka lelaki cenggitu...seksi katanya...hahaha!

Sasha 4 November 2009 at 21:55  

itulah jwpn klise utk soalan2 mcm tu... even diorang tak sedar pun apa yg diperkatakan...

org2 alim yg rajin solat pun x dpt nak kekalkan kemudaan...

Sasha 4 November 2009 at 21:57  

tang perut tu... seksi apa ada perut cam sheikh... tp jgn ler naik tinggi menggunung sgt!...

relaxjom 5 November 2009 at 21:24  

Biarlah Syeikh ... doakan dia ambil wudhu . . . lepas tu jangan lupa pulak sembahyang . . . Hehe!

Selamat bersua kembali Tuan ...

kuIna LadyInRed 6 November 2009 at 09:33  

aku pun jeles kat dia... tp kulitnya nipis macam kulit bawang aja...

Putri 6 November 2009 at 13:19  

bestnye kalu x tua2 :)

pija5120 7 November 2009 at 01:44  

salam ya Syeikh...

macam2 boleh buat kalau duit byk! jgn tak tau beza halal haram dah...
tp kan, muka Kak Nita ni mcm tak ori ekkk... pandangan saya la.mcm kulit tomato... kena makan banyak tomato kottt!

~aiman tak kisahh~

semut api 13 November 2009 at 10:58  

Salam bro..
gua rasa dia banyak makan kepok leko cicah kuah satey..x caya pi tanya dia..

:)

Salam kenal..

juk 15 November 2009 at 06:32  

Salam ziarah. Blog Pak Sheikh sgt menarik. Jemputlah dtg ke blog saya pula. Jom kita saling jadi follower? Buat MOU, OK? Thanks.

Zuki (zukidin.blogspot.com)

juk 15 November 2009 at 21:53  

u kata:

salam ! terimakasih sudi mai terjah blog... blog tuan nie pun meriah nampaknya, ok kita folow memolo !

i jawab:

sama2, ya pak sheikh. sesama kita nak bina rangkaian teman blogger. biar ramai kwn, jgn ramai musuh.

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP