lagi lagi madu tiga




butang baju aku mane pah?
butang baju aku mane pah?
butang baju aku mane pah?
bykkali dia ulang...
nakal betol jamil ni.

pah kau jangan ngada-ngada Pah... kau jangan samakan aku dengan si jaapar dengan si Hasim dengan si salleh tu Pah

budak ni org cakap btl2 the main2 pulak macam nak cepuk muka nye..
BUTANG BAJU AKU MANA LAH!!!!!!
Ala abag nie... orang cakap sikit pun dah nak marah.."
Siapa yang marah... nasihat !!

Dah tua pun bodo..ha ha..
heheh lawak tul lah si jamil ni..situasi mcm btol2 kt org laki zaman skrg ni yg nk berbini lebey...

Lawak tu lawak la.. tapi yang aku rasa tak kelakar bagi aku bila dia kata Mesti Pandai Membohong, Mesti Pandai Temberang macam dalam lagu Madu Tige tue ! memang tak kena betul bagi aku ! Pak Sheikh

4 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

POSH76 4 September 2009 at 15:47  

i suker biler kumpulan dewa nyanyi...

"hi senangnyer dlm hati...hehe"

Marzalina 9 September 2009 at 08:58  

pak sheikhhh...ada pasang niat ka???

paling suka diolog...butang baju aku mana pah hahahaha

Ir. hydir 14 September 2009 at 11:54  

keh3 .. ada2 aja Sheikh ni..
lama x mai sini sheikh ..

busy bebanyak la ni ..
baru lps audit ISO ..

skrg ni br ada ruang sikit .. :)


hydir
http://www.kbsoccernet.com

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP