Ostad Akhil Nak Saman Blogger


Ketar lutut woo bila dengar Ostad Akhil Baligh nak menyaman blogger yang mengutuk dia dan bini baru dia. Aku terus check artikel-artikel sebelum nie, kot-kot ada yang berbau kutukan terhadap dua makhluk nie. Rasanya aku memang tak kutuk langsung kat dua mempelai nie. Malah aku memuji Ostad kerana berkahwin cepat. Maklumlah ubat penawar bagi kenan sihir Waheeda hanya ada pada Ostad sorang jea... Jadi perkahwinan mungkin dipercepatkan agar Waheeda lebih cepat sembuh.

Aku tumpang gembira jea kerana Akhil Baligh dan Waheeda dapat berbuka dan bersahur bersama-sama. Kiranya untungla Ostad, sebab sekarang nie rasanya jarang dah outstation. boleh la tumpu masa sahur bersama bini baru. Tambah-tambah lagi bini muda yang cun melecun . Mungkin sempat bagi ubat penawar sihir Waheeda sebelum tamat waktu sahur.

Jadi kepada Ostad Akhil Baligh, janganla saman bloggers. Kami tak pernah mengutuk anda. Puji lagi ader. Kalau ada kutuk pun,tak kan kitorang nak mengaku... hehehe ! orang kata kutukan yang membina. Agar bahtera yang dilayari tak karam lagi.Masalahnya kalau korang yang karam aku yang lemas... tu yang aku tak nak tu ! Kalau kena saman pun,mana kami ada duit nak bayar. Apa kata kalau kami bloggers saman Ostad pulak beramai-ramai sebab kelentong kita worang idup-idup? Hehehe.

Sekali lagi buat Waheed dan Ostad, selamat berpuasa selamat berhari raya dan selamat berlaki bini. Hati-hati ketika memandu bini baru takut terbabas melanggar waktu subuh...hehehe maklumla nie kan di musim perayaan banyak juga yang teraccident errr... satu lagi jangan lupa pakai baju raya sedondon tau. Hehehe.

**tengah sayang giteww... bila ngata bini dia maknanya ngata ostadla jugak maknanya...kannn ? daging kurang, tulang lebih pon kata gevu... wanita solehah la giteww... meroyan pon ala gurau-gurau manja giteww ... aku tak kutuk taww... puji lagik nie...kannn ?

Ala, relaxla Ostad. Bulan posa ni, banyakkan ibadah. Mana tau,lepas posa rezeki mencurah-curah. Dah dapat bini baru tu, enjoy sakanlah. Jangan pikir pasal blogger macam kitorang ! Nak nyesal pown dah tak guna. Sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tak dapat aper !

**
Kepada Maiza... tak yah sakit kepala la dok memikir, jika rasa tak meriah bukak posa sorang sorang call jea la Pak Sheikh yea kita bukak posa kat Mesjid Besi jangan lupa bawak anak-anak sekali ! Ada no tepon Pak Sheikh kan ? make sure tiada papparazi yang ngikut Heheh

17 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Marzalina 26 August 2009 at 12:38  

amboih pak sheikh..ajak maiza sorang ja ka ...cheq pun nak tumpang sekaki bleh hahaha..

malas dah nak kata apa pasal ustad ni..nak bg jawapan paling glemer kat sini bleh "NO KOMEN" heheh

sharamli 26 August 2009 at 14:18  

nak saman?
naseb baek xamek tw langsung psl di0rang ni..ha3

Qaseh 26 August 2009 at 14:27  

nk ikut..nk jumpa kak maiza lawa...
nk amik bukti2 kukuh pasal akil..nk tulis kat blog saya panjang2 :P

~ Shariz ~ 26 August 2009 at 14:43  

hehehe...nape la ostad tu emotional sampai nak saman2x bloggers? dugaan ostad...byk bersabar...senang2x jgn baca komen bloggers ... hehehe...

Yanmie 26 August 2009 at 15:25  

salam pak sheikh,

owh yeker waheedah kena sihir? huhuhu..

nasib baik xde buat citer diorg kt blog..hihihi...

hem, xde yg jeles ke nnti pak sheikh nk gi ngedate ngan kak maiza tu?..

Noorma 26 August 2009 at 16:39  

Amboi pak sheikh,masuk jarum nampak?? takpe, takde jodoh ngan ostad, mungkin ngan sheikh plak..he,he.....

Tirana 26 August 2009 at 19:00  

Saya tak pernah kisah artis2 ni nak kawin atau nak bercerai..malas nak amik tahu kisah peribadi diorang..

tengku aziah 26 August 2009 at 20:24  

btol tue...die tipo kite nie hdop2 boley...

my little family 27 August 2009 at 08:04  

salam pak sheikh, xjual satay ka posa2 ni..meriah tau.. err..'dia tu' nk saman org ekk.. pasai pa? sapa yg tipu sapa dulu? heh..heh..

cinta membuta & menghalalkan segalanya..kerana cinta, cakap pun jadi xserupa bikin..peh....!HEBAT

nk itut buka posa ngn Maiza gak leh? :-)

DUN Behrang 2020 27 August 2009 at 10:14  

Amboi Pak Sheikh...kang x pasal2 Maiza lak jadi mangsa 'kutuk' dlm blog...dan x pasai2 pak sheikh lak glemer...

relaxjom 27 August 2009 at 15:22  

baguslah Syeikhhh tulisan hang niii

Tak payah aku tulis dh ... Puas hait aku baca ...

" Bukan Ustaz Akhir Hayy tapi Ustaz Akhir Zaman "

Razifembi

JIVEBUMZ 27 August 2009 at 23:17  

hehe macam2 la pak sheikh nie..lawak lawakkk

iedaLUVsham 28 August 2009 at 12:08  

wakakak!! lawak la ko nih pak sheikh! ;)

Kamsiah 31 August 2009 at 13:00  

waheeda kata.."lantaklah apa org nak kata".....

Redynne™ 31 August 2009 at 16:56  

hehehe...

pak sheikh..pak sheikh... :)

salam Ramadhan pak sheikh..

sy tringin nk b'buka ngn satay la..

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP