Jawapan Tag dari LemangCute

Lama jugak aku perap tag dari lemang cute nie sebenarnya... sebulan ada dah agaknya tag nie aku marinate tag dia nie. Apa yang dia nak aku buat ialah bukak folder ker enam dan terbitkan gambar yang ker enam.... Nah kau ! sekali keluar merahhh..., aku sendiri pun terkezut ! hehe

Gambar nie member aku yang antor mlalui email, opis dia sebelah jea bangunan dari opis aku nie, dia suruh aku buat undian yang mana satu pilihan aku untuk dipangkah

Sebenarnya dua-dua aku tak pilih untuk dipangkah, kerana aku telah membuat keputusan aku sendiri dengan memilih calun Pakatan Rakyat untuk dipangkah ! he he.

sekian, Terima Kasih.

10 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Yanmie 30 March 2009 at 10:36  

salam pak sheikh...

aiseh..x senonoh kamu yea..

lemangcute@chah 30 March 2009 at 10:52  

hahahahah.. kui3X(ketawa tutup mulut...) mujur gambar ke 6.. kalau gambar ke tujuh... shhhhhh..

biarkan diri anda diselubungi misteriiiiiiiii......

MrYusSmile 30 March 2009 at 11:11  

aku pangkah dua2..tapi blah kere tu lg manTOP..

pakatan rakyat pun aku pangkah jugak.. jadi ada pakatan..hahaha..sakat dia..wakakaka

Noorfa 30 March 2009 at 11:57  

ISHHH pak sheikh..MERAH menyalo tutttt.. tapi kalau dpat yg JLO lg syok..hahahha

pink_butterfly 30 March 2009 at 13:33  

aiyaaaaaa!!!!!!!!!


tutup mata!!!!!!!!!!!!!

sonata anak kancil 30 March 2009 at 22:11  

pencemaran mata telah berlaku...

Marzalina 31 March 2009 at 09:56  

pak sheikkkhhh...huhuhu..ni keja ko ek??? hihihi..yg dikanan tu cam bontot pondan jerkkk??

kakyong 31 March 2009 at 13:41  

mak eeeiiihhhh....

mekasih sudi amik hadiah dr kakyong.. :D

Shitsurei shimashita 3 April 2009 at 16:34  

saya x nak merah da keris hijo

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP