chat dgn cewek pendatang indon tanpa ijin

INI pendedahan berani nie... Pagi tadi aku chat dengan Neng cowok indon... dia sekarang kerja di Penang dia pun ada blog... klik di sini nak tengok blog dia


sheikh (3/3/2009 10:22:05 AM): salam Intan !
intan mgm (3/3/2009 10:22:15 AM): wasalam
sheikh (3/3/2009 10:22:20 AM): hehe
sheikh (3/3/2009 10:22:32 AM): Aku kangen ama kamu nih.
intan mgm (3/3/2009 10:22:49 AM): haha..bisa begitu ya? hehehe
sheikh (3/3/2009 10:23:07 AM): apa ngak ada ole2 nya ?
intan mgm (3/3/2009 10:23:48 AM): ya..kalau mau.. ada lagi ole2 nya.. bisa dihantarin sama pak sheikh hahaha

sheikh (3/3/2009 10:24:12 AM): makasih ngak usah repot repot !
sheikh (3/3/2009 10:24:35 AM): kalau bisa yea... boleh aja hehe
intan mgm (3/3/2009 10:24:54 AM): haha..kamu juga sangat pandai bicara bahasa indon ya?
sheikh (3/3/2009 10:25:21 AM): haha... emmmm yea dikit dikit aja..
intan mgm (3/3/2009 10:26:04 AM): pandai bangat pak sheikh ya...saya terlalu sibuk pak.. sampaikan nggak ada masa mau chatting huhuhu

intan mgm (3/3/2009 10:26:25 AM): musim sibuk sudah kemari nampaknya huhuhu...
sheikh (3/3/2009 10:26:51 AM): yea saya tau kamu sibuk amat... memangnya kenape yea !
intan mgm (3/3/2009 10:28:28 AM): iya..sejak balik dari bercuti bos bg kerja banyak
intan mgm (3/3/2009 10:28:50 AM): terpaksa siapkan dengan segera.. perlu teliti kerna itu saya jarang sekali on ym

intan mgm (3/3/2009 10:29:15 AM): saya sedang mengedit modul
sheikh (3/3/2009 10:29:16 AM): ngak apa apa saya ngerti dong
intan mgm (3/3/2009 10:29:37 AM): iya..harap kamu ngeti ya...hihihi
sheikh (3/3/2009 10:30:03 AM): emmm iya... kamu jangan hawatir... saya ngerti.. kok !
intan mgm (3/3/2009 10:30:29 AM): gimana pak..sehat semuanya ya??
sheikh (3/3/2009 10:30:49 AM): alhamdulillah sihat2 aja
sheikh (3/3/2009 10:32:20 AM): apa kamu sudah ketemu cowoknya tika di bandung.. ?
intan mgm (3/3/2009 10:33:00 AM): aduh.. cowoknya ganteng2 sekali..sampai saya nggak bisa buat pilihan pak
sheikh (3/3/2009 10:33:56 AM): waduhhhh.. kamu ini apa apaan sih...
sheikh (3/3/2009 10:34:15 AM): masaaa gitu enteng gak bisa... ? petik jari dong !
intan mgm (3/3/2009 10:35:08 AM): waduh..tangan ku penuh dengan barang2 shopping..ngak boleh petik jari hahaha

sheikh (3/3/2009 10:35:45 AM): tapi.... main main mata juga boleh kan ? hehehe
intan mgm (3/3/2009 10:36:13 AM): hahaha..iya..cumanya mata saya udah kelabu hahaha
sheikh (3/3/2009 10:37:08 AM): bahaya tu dong... bisa jadi buta... mata kamu
sheikh (3/3/2009 10:37:16 AM): buta huruf !
intan mgm (3/3/2009 10:38:28 AM): iya..bukan buta huruf pak... saya masih bisa baca hahaha..contohnya tulisan di sign board.. "ORANG BIJAK TAAT MEMBAYAR PAJAK" itu tulisan di sign board di bandung hahaha

sheikh (3/3/2009 10:39:55 AM): hahaha lucu juga kamu ini yea.. awas kamu saya kerjain kamu nanti bila ketemu... hehe

intan mgm (3/3/2009 10:41:05 AM): haha..iya..saya juga ketawa bila baca ayat begitu..sungguh unik pak.. ayatnya pandai membelai jiwa hehehe

sheikh (3/3/2009 10:43:12 AM): yea ayat ayat cinta itu barangkali... !
sheikh (3/3/2009 10:43:38 AM): saya kira bahasa indonesia itu lebih tepat nahunya
intan mgm (3/3/2009 10:44:50 AM): benar sekali...saya setuju..bahasanya masih belum tercemar
sheikh (3/3/2009 10:45:37 AM): jadi apa lagi yg kamu beli dari toko2 di sana ?
intan mgm (3/3/2009 10:46:07 AM): aduh pak..saya tidak keruan bila disana..segala galanya mau dibeliin hehehe..murah bangat dong
intan mgm (3/3/2009 10:46:29 AM): saya beli telekung, kebaya, jeans.. blaus
sheikh (3/3/2009 10:47:17 AM): waduhhhh kayaknya kamu sudah hilang ingatan.... udah gilak kamu ini hahaha

intan mgm (3/3/2009 10:48:20 AM): haha..memang bisa gila kalau disana...saya juga beli kain pelikat dan kain batik...kebayanya sangat cantik2...boleh buat baju raya hehehe

sheikh (3/3/2009 10:48:56 AM): tentu buat saya ada kan.... ?
intan mgm (3/3/2009 10:50:00 AM): haha.. kalau pak mau..bisa ada..kakaka...tapi kain pelikatnya udah abes diberi2 pada saudara mara..

sheikh (3/3/2009 10:51:17 AM): tidak ada kain pelikat spender pelikat pun boleh aja... emm gak apa2 la asal kamu senang !
intan mgm (3/3/2009 10:52:11 AM): haha..sungguh saya sangat senang hati disana...sebabnya saya adalah jutawan ketika disana..tetapi bila pulang ka Malaysia udah bertukar status menjadi bankrapsi
sheikh (3/3/2009 10:52:52 AM): oooo maksud kamu bangkrup ? hehehe
intan mgm (3/3/2009 10:53:09 AM): iya hehehe
sheikh (3/3/2009 10:53:51 AM): ngak apa2 kamu boleh tinggal di sana terus seperti pendatang tanpa ijin !
intan mgm (3/3/2009 10:54:12 AM): waduhhhh pak..nggak mau saya
intan mgm (3/3/2009 10:54:33 AM): nanti saya kena kerja sebagai penyanyi jalanan pula hahaha

sheikh (3/3/2009 10:55:39 AM): iya..kan kamu sudah bilang.. kamu jadi bilionir di sana... lagi pulak cowok2 nya ganteng2 lagi...
sheikh (3/3/2009 10:55:44 AM):
intan mgm (3/3/2009 10:56:50 AM): iyalah pak..cumanya kalau saya tinggal disana mau kurus kering saya..nggak tahan makan makanannya..nama makanannya sungguh malang sekali iaitu "BAKSO MALANG" sgt terkenal disana ngeTOP gitu hehe

sheikh (3/3/2009 10:58:05 AM): Ha ha ha... sunguh malang si kota malang, malangnya ngak ada bau ?
intan mgm (3/3/2009 10:58:51 AM): malangnya nggak ada bau...hahahaha..
intan mgm (3/3/2009 10:59:00 AM): pak sheikh terus kenain saya... wakakaka
intan mgm (3/3/2009 11:01:10 AM): pak sheikh, nanti kita ngobrol lagi ya..saya kena habisin kerja ini dahulu..

sheikh (3/3/2009 11:03:11 AM): yea yea... silakan ! eh eh nanti..! nanti dulu... SIRAP BANDUNG NYA MANA ?

7 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Myza Pesona 3 March 2009 at 15:41  

Amboi2 Pak Sheikh! Dah berkenan kat awek Indon pulak ke? Awek tu lebih ngancem dari awek kamu sendiri ya!AWAS DONG! JANGAN APA-APA AN SIH!

Tirana 3 March 2009 at 16:17  

Hahahaha...bukan main lagi Sheikh ni...Kan dah jeles awek yang kat rumah tu... Sheikh, jgn main2 nanti terlekat betul2..susah tau nak lepaskan diri..hahahha

KhairiL's 3 March 2009 at 17:54  

gawat sihh pak..
jangan begitu dong, nanti diketahui sama MEM besar, bisa berantakan

Sheikh 3 March 2009 at 18:57  

Ya ampun sayang.!

ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha

Ngak apa apa kok.!

Tirai Hidup 3 March 2009 at 23:34  

waduh pak sheikh..kamu ini rajin sekali yea ngurattt nguratt!!
kamula cowok yang aku carii cariiii

ELeEa 4 March 2009 at 12:05  

Hehehe...
huuu...
pndai seh bbahasa Indon...
Jgn sangkut udah deh...
=)

Isyrak 4 March 2009 at 16:30  

menarik..aku ngak pernah berchtg ngn warga indon..aku ngak paham .. aku ngakkan layan sih..hehehe..kecuali die bisa berbicara dalam bahasa inggeris..kihkihkih..
lawak la pak syeih.. salam perkenalan pak.. kalau ada waktu terluang silalah ke blog izza ya
ni link nya.. : http://littlemermaid.mysekolah.com/

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP