Buat Kerja Di Bilik x-ray

SEPASANG kekasih membuka seluar dan kain masing-masing sebelum melakukan hubungan seks di bilik X-ray sebuah hospital.
Oleh JUNHAIRI ALYASA - kosmo


KUALA LUMPUR - Akibat kemaruk seks, sepasang kekasih sanggup menjadikan sebuah bilik X-ray yang dipercayai terletak di sebuah hospital di ibu negara sebagai tempat untuk memuaskan nafsu. Lebih mengejutkan semua aksi lucah dan 'lakonan asmara' mereka turut dirakam menggunakan kamera video kononnya sebagai kenangan cinta mereka.

Bagaimanapun, rakaman tersebut kini tersebar dan menjadi tatapan umum bukan sahaja menerusi Internet malah dimuat turun ke telefon bimbit. Sebanyak tujuh siri rakaman klip video lucah tersebut telah disebarkan dan semuanya dilakukan oleh individu yang sama.

Dalam video selama enam minit itu, turut kelihatan wanita tersebut lengkap berpakaian baju kebaya dan bertudung sempat beraksi manja sebelum melucutkan kain yang dipakainya.

WANITA ini ceria ketika mengangkat kainnya sebelum melakukan hubungan seks dengan pasangannya di bilik X-ray sebuah hospital di Kuala Lumpur.Tidak lama selepas itu muncul seorang lelaki berbadan gempal dengan baju berwarna merah hati dan berseluar hitam mula melakukan hubungan seks dengan wanita terbabit. Lebih mengejutkan selepas lakonan 'panas' tersebut berakhir, wanita itu sengaja memegang sekeping filem X-ray menunjukkan rakaman itu dibuat di dalam sebuah bilik X-ray.


aku tak tengok lagi walaupun ada yang antar link dalam emel...... baik layan upin dan ipin


## meh la kita berdoa supaya perkara yang macam nie tak terjadi pada kita keluarga kita dan keturunan kita... Sayangi Agama Kita beb... !

28 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Tirana 17 February 2009 at 10:35  

Adehhh..macam2 cerita la..hehehe..

sharamli 17 February 2009 at 10:40  

nauzubillah..
jauhkan semua umat islam dr benda2 cmni....

p/s:bt0l ke x tgk lgi?hik3...bgus la...xyh tgk la erk..j0m layan upin n ipin...=)

Yanmie 17 February 2009 at 10:40  

ish..x malu betul diorg tu..eee..gelilah ngan org sebegini..memalukan imej org bertudung dan agama islam..

Sheikh 17 February 2009 at 10:57  

sheikh to Tirana,

Ini semua pelengkap cerita akhir zaman... contoh dari kehidupan yang tidak membawa keberkatan.

MrYusSmile 17 February 2009 at 10:58  

biasalaa..
dunia nk kiamat....
dh x lama dah tu...insaflah..sedarlah..
p/s - bertudung x semestinya beriman...sekadar syarat saje utk tutup rambut, tapi dosa ttp d lakukan. wat malu saje..by the way, apa la nsb pasngan tu ka..?? menanggung malu sndri xpe...tp mak bpk lak tanggung malu mcm na...hampeh pya org...nyusahkan org lain..

Sheikh 17 February 2009 at 11:00  

sheikh to sharamli,

Kita sama-sama la ganding bahu... ikut kemampuan tersendiri yg penting perkara mungkar kita tegah sambil tu kita berdoa !

Sheikh 17 February 2009 at 11:03  

Sheikh to Yanmie,

saya pun terkadang fikir gitu juga... seolah-olah sengaja nak memburukan image melayau apa lagi islam... Tapi ini boleh berlaku dan tidak mustahil !

yusmee 17 February 2009 at 11:15  

MasyaAllah...ni petunjuk dunia dah semakin tua..perzinaan dah jadi perkara biasa dan boleh dijadikan bahan mainan...nauzubillah...didiklah anak-anak kita dengan sebaik pendidikan..agar kita ada generasi yang beriman bukan generasi macam zaman kita sekarang

Sheikh 17 February 2009 at 11:24  

sheikh ti YusSmile,

orang yang menjaga iman ada pakaiannya kerana pakaian itu juga menunjukan iman...

orang yg perlaku maksiat mana ada pakaian... pakai tak pakai sama jea... !

Apa pun kita kutuk perbuatan makhluk tu tapi waktu yg sama kita berdoa la moga di jauhkan dari perkara2 gini.

~Eila @ Along~ 17 February 2009 at 11:56  

depa tak ingat tuu..kiamat makin dekat..masih gak seronok2 lagi..hiks..bila nak insap niii

KhairiL's 17 February 2009 at 13:35  

gila pny org...
mcm dh x de tmpt laen nk bt...
dh le dosa...org yg tgk jg b'dosa

~Cinta Cukulet~ 17 February 2009 at 13:37  

ishkk tak senonohnya mereka itu

sEr0ja 17 February 2009 at 13:48  

nauzubillah...
jauhkan la saudara2..
pewaris2 kite jd cmtu...
xde maruah...malu dh hilang jd cmni la...

aliadijamina 17 February 2009 at 15:06  

Adehhhhhh...sosak nafas den,
Depa ni tak waras lah...
sudah hilang kewarasan,
Akal letak mana pun tak tau...
Adehhhhh...sakit usus tengok..
tutup mata..tutup mata...

sonata anak kancil 17 February 2009 at 23:44  

sape mereka ni?curi2 masuk ke dalam bilik x-ray?

mereka bangga apa yang dilakukan...mereka ingat dunia ni, mereka berdua saje...pada hal ada orang ke 3, bersorak riang...yang paling bernasib malang, ibu bapa mereka yang melahirkan/yang membesarkan mereka...mereka tidak tahu apa itu dosa/pahala/syurga/neraka/apa itu kiamat/bangkit
kemudian hari...

lemangcute@chah 18 February 2009 at 10:50  

tulis nie pun sambil tutup mata..

Teknologi.. kalau salah guna akan merosakkan kita..

apa ke sengal nak rakam2.. allah dah buka hijab..satu malysia dah tahu..

ermm layan jer la kene hinaan manusia.. kalau hinaan allah.. nauzubillah..

so..ambil iktibar..

kamar hati 18 February 2009 at 13:32  

aduhai...mintak simpang ler.....

diZZy GeoloGist 18 February 2009 at 17:19  

ermm..
dunia skang..macam2..
manusia sudah ilang pedoman pabila nafsu merajai jiwa..
itu lah akibat apabila hati kita kosong and jauh dr Allah..
nauzubillah..
ya Allah..
lindungilah kami dr hasutan syaitan yg drejam..
ameen..

Redynne 19 February 2009 at 10:28  

Dah la buat dosa, lagi nak rakam2 plak tu..

Geli lah nak gi bilik x-ray kat memane... :P

-NHN- 19 February 2009 at 11:10  

ishh.. xmalau sungguh ar,petanda2 nk akhir zaman dh.. xsedar ke diri tuh!! seram gak tgk bende2 camni terjadi..apa yg paling menginsafkan diri syuk adalah bila tgk 1 video pasal org kena SEBAT 20x!!!!.. Nauzubillah sampai terkopak/tersiat2 kulit.. Lepas TERKESAN tgk video tu..rasa insaf sangat.. tu baru BALASAN DIDUNIA..AKHIRAT LEBIH LA LAGI..nk2 kita ni manusia biasa yg banyak lakukan kesilapan.. mintak2 kita d jauhi dr terus melakukan kesilapan..AMIN

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) 19 February 2009 at 12:54  

nampak sangat dunia ni nak kiamat...maksiat mmg depan mata jer dah sampai tak tau nak cakap ape dah...

kata jer islam sbb bertudung kan...hish..terpengaruh sgt dgn budaya barat yg ntah hape2 tu..

suara 19 February 2009 at 13:18  

nauzubillah....
Moga Allah sedarkan mereka dan berikan keinsafan pd hati mereka.

Suzi 19 February 2009 at 17:05  

nauzubillah...

memalukanje...org yg sebarkan video tu pun satu hal...org yg tengok pun satu hal...

moga Allah bagi petunjuk buat mereka dan lindungi kita semua dr benda2 tak elok yg blh cemarkan agama...

Sheikh 19 February 2009 at 17:51  

hehe aku tak tengok ek.. ter tengok pun tidak hehe..

terdelete lagi ada la !

tiny laiman 19 February 2009 at 22:03  

le..kat situ pun nak buat? isk..ni kang tersebar cerita tak elok mula nak salahkan org lain..tapi masa buat tak reti nak pikir...apapun...minta jauh2 ;e bende mcm ni..

cuit 20 February 2009 at 01:40  

hek eleh.. memacam betul la skrg nih.. entah hape-hape..dlm bilik xray pun jadik.. pasal apa diorang tak xray skali masa ..'itu'..? anyway... ada video nyer? kah kah kah

freemind 20 February 2009 at 22:23  

apa dah jadi kat dunia ni pn x tw la....ni baru yang dapat dikesan...kat luar 2 bape byk lg yang masih bebas...???

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP