Jawapan Tag Dari X...SWEETALIA...X

Jawapan Tag
Dari
X...SWEETALIA...X

Tiga perkara yang aku tahu tentang 'sweetalia' yang tag aku

Ada benner Malaysian Bloggers United
Ada bendera Malaysia sedang berkibar
Ada stesyen radio DesaFM

Tiga perkara tentang AKU yang kena tag dari Alia

Aku suker ketawa
Aku suker kanak-kanak
Aku suka makan-makan

Saiz pinggang ?

sama saiz dengan seluar yang aku pakai, nak tau dengan tepat... datang la melamar aku !

Warna spender?

ishh... biar betul ?! nak tau jugak sila tinggalkan no hp di shoutmix box atau e-mail anda ! hehe

ok la tu kan... ?!

5 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

sharamli 20 January 2009 at 18:56  

yup..i want t0 kn0w..
dis is my f0n num..hik3..
012-*****098

cybernetics mind 21 January 2009 at 09:36  

sib baik nk taw kaler jer...
kalo soh boh gambar tgh pakai sekali kan haruu :P

Sheikh 21 January 2009 at 10:03  

kalau aku kata aku pakai warna kuda belang aper korang nak kata ?

kalau aku kata aku pakai warna belang belang macam pelangi, aper korang nak kata ?

Kalau aku kata aku tak pakai langsung... aper korang nak kata ?


Ha... ! tak ter kataaaa... hehe

kuIna Jentayutiara 21 January 2009 at 12:08  

buat la mcm superman ... jelas & terang... tak yah meneka dlm kegelapan...

cuit 21 January 2009 at 21:22  

yea..yea..aku dah tau ... tak caya check kat sini http://cuiit.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP