Wei... dapat lagi Kamsiah Kasix !

KAN aku dah cakap dulu , tiap kali Kamsiah dapat aper aper biasanyer dia mesti pass kat aku punyer...! banyak dia bagi aku kali nie, tapi aku amik satu jea la... segan la nak amik banyak banyak ! Mana la tau lain kali bila dia dapat aper aper dia tak nak pass lagi kat aku, rugi la kan ? he he he...

Minggu lepas masa aku lepak lepak kat Utara teringat kat dia... aku bayangkan kalau aku singgah kat umah dia tentu dia masak power powewr punyer ! Korang mana tau Kamsiah nie pandai masak wooo... setakat masak untuk lima puluh orang selamber jea dia..!

Wei ! gua cakap lu kalau korang gi Kulim jangan luper singgah umah dia, sah korang dapat makan kaw kaw punyer kurang2 pun Mee Howliaw...! tapi untuk bloger pompuan jea tau yang boleh masuk umah dia. Bloger lelaki tunggu kat luar pagar, jangan banyak soal ! hehe . Lagi satu jangan nak ngorat anak dara dia, satnie tak pasal pasal kena pelangkong dengan abang dia, heyyy... aku tak jamin !

Eh aku nie melalut pulak... apa pun terima kasih sekali lagi untuk Kamsiah yang baik hati semoga bahagia selalu di samping keluarga tersayang, Salam !

2 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

kuIna Jentayutiara 5 December 2008 at 16:54  

kat mana umah dia , nk p nie.. p makan.

Kamsiah 7 December 2008 at 12:45  

la..apsal tak amik semua ole2 tu,malu2 meow pulak dia..bila mai utara,ari tu cakap nak lalu depan umah saya kan...waa sheikh tipu...
len kali habaq tau kalau nak mai..pekena char keoteow kaw2 punya

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP