Tobat Aku Tak Nak Sunat Lagi !



Upah 10,000 pun suruh aku sunat sekali lagi aku tak nak sakit wooo..!

11 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Tirana 15 December 2008 at 15:20  

Kalau dah sunat, macam mana nak sunat lagi..apa pulak yang nak dipotong..hahahaha..Sakit ke Sheikh?

Kamsiah 15 December 2008 at 15:53  

agak2nya pak sheikh dulu lari keliling kampung tak...

TERA 15 December 2008 at 21:11  

huhu... sunat mmg le skali je, merana seumur hidup le klu sunat kali kdua... hiks!

Sheikh 16 December 2008 at 11:09  

sheikh - Tirana,
tak la sakit cam gigit semut api jea... tapi yg aku sakit ati tu puak2 yg nakut nakutkan aku masa tu... eee geram betul aku !

and yg aku paling rimas bila ada la budak pompuan tu...(sebaya aku)asik asik tanya... dah baik ker belum, dah baik ker belum ?

abis kalau dah baik kau nak buat aper ? ... he he

Sheikh 16 December 2008 at 11:20  

sheikh - Kamsiah,
Tak kan Hero nak lari keliling kampong..? sebaliknya diarak keliling kampung siap kompang lagik wooo... macam gitu gitu tu..!
duit pun dapat banyak lebih dari koleksi duit raya hehe !

Sheikh 16 December 2008 at 11:33  

sheikh - Tera,
Ha ha tu la pasal aku kata, upah 10,000 pun aku tak nak...

Aku tak leh nak bayangkan org yg tak sunat langsung sampai tua... hehe !

Yanmie 16 December 2008 at 16:09  

hehehe..lawaknya nengok..aiseh bila plak giliran anak yan..hehee..

Sheikh 16 December 2008 at 17:59  

sheikh - Yanmie,
Di tempat kami diadakan 'potong' beramai ramai mai antaq anak Yan siap dapat sijil lagi !

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) 19 December 2008 at 14:58  

huhu..mmg seram tengok keadaan gitu tapi lelaki akan merasa kesakitan tu sekali je seumur hidup sedangkan pompuan akan merasa byk kali...

byk kali dia beranak..byk kali ler kene jahit gunting...huhu.lagi seram tau...siap kuar darah byk2 lagi..nak merasa ke?

Norfa 10 February 2011 at 09:11  

barapa kali mau sunat daaaaaa

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP