Bagaimana Lelaki Idaman Anda ?




Bagaimana Lelaki Idaman Anda


pandai memasak

pandai merayu
pandai berkata-kata
pandai mencari wang
pandai membelai
pandai agama
pandai bertolak ansur
pandai bergurau
hebat di ranjang
lain-lain..sila nyatakan...
atau macam aku nie ker ?

12 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

azza_irah 13 December 2008 at 12:02  

hiksss...
semua di atas...hehee...tamak2..

terima dia seadanya..
cintai dia kerana dirinya...

ZaHiRaH 13 December 2008 at 12:06  

sama macam k.azza, semua jawapan di atas. haha..itu da terlalu perfect. ada ke? kalo ada pun, dapat ke? haha..

Tirana 13 December 2008 at 13:07  

Kalau boleh nak cari all in one package tapi mana ada orang yang perfect..hehehehe..

Seseorang yang Allah telah tetapkan untuk kita adalah yang terbaik untuk kita so terima anugerah Allah tanpa ada syak wasangka.. Cintai dan sayangi dia kerana Allah...

pink_butterfly 13 December 2008 at 20:48  

sy pon nak suma jwpn d atas.... ehek3...

Kamsiah 14 December 2008 at 06:54  

lelaki idaman..huhu yg ada 5/6 C la pak sheikh
-cash
-credit card
-car
-carrier
-condo
-cute

ada ka pak sheikh...?

bg saya,bila kita menyintai seseorang
dia akan nampak 'terbaik' dimata kita..kan..

ZaHiRaH 14 December 2008 at 10:03  

sokong Kamsiah..bila kita da syg seeorang tu, dialah yg terbaik di mata kita..tak kire la wlupun ade 1000 lg yg lebih baik..ngeh3

Sheikh 14 December 2008 at 13:26  

pilih macam aku la...

lawa tiada , manis ada

kad kredit ada debit kad pun ada !

duit tunai pun ada... tapi tak banyak la... ha ha ha

nurein 15 December 2008 at 17:54  

kalu blh nak yg beriman,btjwb serta jujur... tapi, mana ada manusia yg sempurna 100%(terima seadanya jea) tp, kalau dpt yg berduit satu bonuslah.. hehee..

Ir. hydir 15 December 2008 at 17:55  

sheih .. tambah sikit lagi..

9. pandai hormat org tua dan mentua
10. pandai layan kerenah anak2...

heh ..

Sheikh 15 December 2008 at 19:02  

jangan pening kepala carix jejaka asli macam aku sebagai laki...

menantu yg bukan hantu, aku la... hehe

afizah 24 December 2008 at 20:14  

pandai membelai... huahauhauaa... :P

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP