Aku pun Terkilan





Bukan kerana kau nikah di Thailand.Bukan kerana kau pilih lelaki tu jadix laki kau, sebabnyer kau kawin tak habaq mai kat aku... tu jea yang aku bengang ! Tapi kalau kau pilih aku pun o.k gak tak dea siapa yang terkilan... tak gitu ? hehe

8 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

ietams 19 December 2008 at 13:35  

alahai.. terkilan sgt ke tuhh.. kesian..

Tirana 19 December 2008 at 20:42  

hehehe..diorang berdua tu dah kawin pun..sah jugak kan walaupun di Thailand. Tak payah la terkilan lagi.. Do'akan saja kebahagiaan mereka..hehehe

Yanmie 19 December 2008 at 20:56  

tak tahu pun diorg nie dh kawen..

ANUAR ZAIN 19 December 2008 at 21:26  

hiks3...trkilan erk? keciannye, carik lain je le

Unknown 19 December 2008 at 21:48  

dah kawin ke...dgn sape? aku lagi la xtau

Tie HT 21 December 2008 at 10:52  

wowo bahaya tuu minat kat bini orang...ape2 pun doakan je mrk bhg.

eiza 31 December 2008 at 17:18  

haha...lawak toi laa...

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP