TAG Dari Pink_Butterfly

TAG dari Pink_ Butterfly,
maaf jika jawapan tag ini tidak dapat memuaskan hati anda atau sesiapa saja yang membacanya apa pun terimakasih banyak2 saya ucapkan.

INI JAWAPAN lebih kurang jea la yea !
:1: aku suka gi pantai atau pulau pulau tengok laut,
jika ada duit lebih ikut menyelam lihat lihat di bawah sana...

:2: aku suker binatang tapi tak suker bela,
bela binatang baik bela orang, itu aku punyer pikir la

:3: aku suka yg ganjil

:4: Sesiapa yg baik dengan aku Alhamdulillah aku bersyukur
aku akan cuba mengatasi kebaikan dia insyaallah

:5: kalau dengar lagu ? aku jarang dengar lagu sebenarnya, sangat jarang...
tapi suker lagu lama sikit sebab mudah ingat masa dan ketika itu, masa zaman tu aku kat mana? buat apa? dengan siapa... contoh ada satu lagu arab tu bila terdengar lagu tu aku teringat arwah mak aku kejutkan aku bangun siap2 pergi sekolah

:6: aku suka kaler PUTIH dari dulu hingga kini dan tak tau entah sampai bila

:7: aku suker ada ramai kawan lebih ramai lebih bagus

:8: aku tak suka make-up, nak buat apa ? bukan boleh mengubah keadaan...!

:9: aku tak suka pakai accessories... contohnya cincin, rantai, gelang tangan...gelang kaki...
yang aku kekalkan apa yang tuhan bagi jer, itu la yg aku usung bawak sesana kemari..!

:10: Apa aku suker ?
aku mungkin suker apa yang mungkin orang lain tak suker


ooo yea untuk mengeTAG bloggers yg lain.., mungkin tak terjangkau akal ku !

0 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP