Sesiapapun Boleh Jadi Pee Yem

Putro Joyo: It is possible for anyone from a minority group to be a leader, even in Malaysia, says Prime Minister Datuk SeriAbdullah Badawi. It is up to the people to decide, just as the Americans had done through the democratic process, he said while extending his congratulations to Senator Barack Obama. Reporters had asked him in the Parliament lobby yesterday if it were possible fora person from a minority group to become Prime Minister in Malaysia...

Kalau macam tu aku pun boley jadix pee yem...

Mula2 aku masuk arm no bayar rm2 pas tu...
aku carix taukey2 musat kasix aku loi untuk kempen jadix pee yem... maklumla nak jadix pee yem kena ada banyak duit maa.., nak huluk sana nak huluk sini... tukang lobi tentu x nak setakat hulok ayak liok... yg paling penting sekali kepada pengundi yang tak pernah bijak... kurang kurang kena hulok kain pelikat cap belalai atau gudang garam sekotak hehe... Semua tu tak kan aku nak pakai duit poket aku... membazir tuuu..!

Dah jadi pee yem... aku call balik taukey2 yg sponsor aku tu...
bukan apa... nak balas jasa kerana banyak menolong aku jadix pee yem dan aku kena jaga baik towkey2 nie.., so... aku jadikan la diorang nie sahabat baik tak salah kan jika aku bagi towkey2 nie habuan lebih sikit ?

Mengenai pengundi2 pulak..., tak payah la bising2 kan aku dah bagi kain pelikat cap belalai gajah dan rokok gudang garam sorang sekotak.., kira ok la tu, bersyukur la tu... hangpa bising2 jugak aku antak pie Kemunting , sat lagi baru hangpa tau..!

4 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Kamsiah 7 November 2008 at 11:27  

PRU 13 nnt...nak masuk calon..

azlin hashim 7 November 2008 at 11:42  

sy tak nak jd pee yem.. pepehal kang kiter yg kena katuk kepala... seksa wooo...!!!!

Sheikh 7 November 2008 at 11:56  

calon blogger terbaik:
Kato Gori Blog Merepek cuma satu pencalunan, calon nya ialah...

Mytownsataydotblogspotdotcom !!!!

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP