Tragedy October

surat putus cinta Sheikh ditemui...
Zaman dah berubah dunia pun dah maju... Biasalah bila sudah duduk town, mula lupa asal usul. bercinta pula dengan awek minah saleh. Ke hulu ke hilir aku menayang girlfriend aku yang bermata biru. Punyalah eksyen masa tu aku.., hinggalah suatu hari aku ternampak minah saleh awek aku tu dengan jantan lain yg lebih tampan dan bergaya konon la, berbanding aku.. korang tau kat mana aku nampak...? kat pasar malam, Pasar Malam Jalan Tengku Deraman depan Globe, area Sogo tuuu.. korang tau kan..? tak kan tak tau..? sekarang nie pasar malam tu dah buat kat lorong belakang, dari belakang komplex Campbell,Semua House sampaila kat belakang Masjid India

Aku meraung tiga hari tiga malam sambil menonggeng gaya bebas, kuak lentang, kuak kupu kupu, sedey ooo awek kena kebas, Pada malam ke empat...( aku boleh cerita malam ke empat jea, malam pertama aku tak boleh cerita kat sini ) Aku mengambil sehelai kertas dan menulis surat untuk memutuskan perhubungan aku dgn awek minah saleh tu.

Korang jangan menanggis bila baca surat aku nie, gelak tak pea aku tak kisah, kalau nak gelak 16 tahun pun aku tak dea hal terserah... yang penting korang jangan nanggis ! Begini la isi surat yang aku tulis yang ingin aku tunjukan pada korang semua pecah kaca , pecah gelas , dah baca jangan balas, nak komen silakan no problem !


TO
Elizabeth Tonk Drum,
October 28, 2oo2

I WANT TO CUT CONNECTION US.

I have think about this very cook-cook. I know I clap one hand only. Correctly, I have seen you and he walk-walk together at town with eyes myself. You grab hand him. You always ask for apology back-back. Back back apology , back back apology i boring u know ? I don't trust you again! You are really ringgit dollar eye. My friend speak you play wood three. First-first I think my friend lie me. But now I know you correct-correct play wood three. So, I break connection to pull my body from this love triangle. I know result I pick is very correct, because you very love him very high from you love me. So, I cut this connection to go far from here. I don't want you to play-play with my liver. I have been crying until no more eye water thinking about you. I don't want banana to fruit two times. Safe your body good good...! Dato'Shake

10 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Tirana 28 October 2008 at 15:02  

Kena baca banyak2 kali surat tu baru faham...hehehe..

Sheikh 28 October 2008 at 21:36  

Save your body good good aaa!

Ctnurafiza 29 October 2008 at 14:41  

x hengat nyer dia nyer ayat...tp kita dah biasa dah baca surat cinta awk nih...nmpak sgt elizabeth tonk drum nih kaki lelaki kan? sbb dgn hg pun dia bercinta...dgn mat saleh pun bercinta...dgn org len pun bercinta...sian awk....pandai awk buat ayat ek...

Kamsiah 30 October 2008 at 15:34  

hahaha...dont play2...

kakLuna 30 October 2008 at 16:31  

when you sit in my car, my brake not eat and my tyre no flower :P

umi_e 30 October 2008 at 19:17  

hehehehehe cerita lawak eehhhh :p

lemangcute@chah 31 October 2008 at 13:55  

when i read letter you.. i feel sad. how where you able cut connection with girl lovely like that!!!!

(lemang writting while eating keropok lekor..nyum..nyum..)

berrykisses 1 November 2008 at 10:36  

ahaks .
penah baca cite mcm nie .
klakarr . :DD

ohh ya , salam ziarah .

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP