Manusia Kejam ? - Kisah Benar

Mengapa tergamak memisahkan kami... ?

Kini malamku terasa begitu sunyi, tidak seperti dulu sewaktu aku bersamanya.. Sukar untuk aku melelapkan mata. Ku pusing ke kanan, ku pusing ke kiri, tak bisa juga aku melelapkan mata. Dia kembali menerjah ke fikiranku. Oh tuhan卪engapa ini mesti terjadi pada diriku?

Mengapa sanggup kedua ibu bapaku memisahkan kami berdua? Tidakkah mereka tahu hubungan yang terjalin setelah sekian lama ini? Tidakkah mereka mengerti bahawa aku tidak boleh hidup tanpanya? Aku tak dapat menahan lagi kesedihan yang ku pendam dan sebak di dadaku. Tanpa ku sedari, aku meraung sekuat hati "Kamu semua kejam, kejam, kejaaaaam..."

"Kenapa dengan kau ni?" Ayah tiba tiba muncul didepanku. Dalam hatiku seraya berkata "eleh卻udah gaharu cendana pula卻 udah tahu bertanya pula orang tua nih". Mak menghampiriku dan duduk disebelahku.

"Man, bukan niat ayah dan mak engkau nak buat begitu. Ini untuk kebaikan kau juga. Takkan bila berkawin dengan si Milah tu pun kau nak bawa dia bersama? Apa kata Milah nanti?"

"Apa berdosakah Man kalau Man bawa dia bersama? Kalau Milah sayangkan Man, Milah akan terima dia juga. Apa salah dia? Apa salah kami, mak, ayah hingga kami mesti dipisahkan ?"

Tiba tiba ayah naik berang "Tak salah kau kata? Halo 卽 umur kamu tu dah berapa� kahwin kau tu minggu depan je lagi. Takkan kau nak bawak bantal busuk kau tu sekali? Mangkuk ayun punya anak".

9 Cucuk Satay Tak Habis Makan... Comment Sikit !:

Tirana 7 September 2008 at 12:43  

Hehehe..sampai ke nak kawin dok peluk bantal busuk lagi ke?

azza_irah 7 September 2008 at 18:00  

ekekee..
bantal bucuk penuh peta sedunia..
tak bawa kang sesat...

hazlin 8 September 2008 at 21:46  

biar hilang bini jgn hilang bantal asem...

Kamsiah 9 September 2008 at 09:55  

huhu lelaki pun ada bantal busyuk gak ke..???

Sheikh Azmie 9 September 2008 at 12:18  

Biar tiada bantal peluk asal ada bantal busyuk !

farah aminuddin 9 September 2008 at 19:17  

huhuhu... br je nk feeling.. LOL

Ietams 11 September 2008 at 09:21  

ingat pedia tadi.. rupenye kes bantal busuk.Hehehehe, Lelaki ade bantal busuk gak ke??

norsara 24 October 2008 at 11:10  

lor...kes bantal busyuk ka...
igtkn apa la td...

Related Posts with Thumbnails

Lorem Ipsum

E-mail kan kepada..... sheikh@mytownkajang.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP